آمریکایی که من شناختم

دیده ها و شنیده های من از سرزمین فرصتهای طلایی

آمریکایی که من شناختم

دیده ها و شنیده های من از سرزمین فرصتهای طلایی

شکر

از وقتی لبهاتو بوسیدم مصرف شکرم بالا رفته، انگار شکر دیگه شیرینی سابق رو نداره!


دیوانگی هم عالمی داره ها

نظرات 6 + ارسال نظر
reihaneh پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ب.ظ

دکترا میگن مصرف زیاد شکر خوب نیست.من نمیگما دکترا میگن

مریم پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ب.ظ

جالب بود زیااااااااااااد

پونه پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ب.ظ

صد سخن پنهان بود و نگاهت همه شرم خوب یادم هست زنده باید باشی ای گل باغ امید سبز خواهی ماند و شکرخند لبانت شیرینی ایام گذرا خواهد بود

از دیار نجف آباد سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ب.ظ http://fromnajafabad.wordpress.com/

نه بخدا
دیونگی هم اونروزا عالمی داشت نه حالا که دیگه همه دیونه ی مادر زادی اند .... بهرحال مواظب دیابتون باشیدا

موفق و پیروز باشید ... درود و دو صد بدرود
ارادتمند حمید

[ بدون نام ] جمعه 16 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:46 ق.ظ

bimazze

سحر جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:57 ق.ظ http://www.sahari007.blogfa.com

مواظب باشید دیابت نگیرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد