آمریکایی که من شناختم

دیده ها و شنیده های من از سرزمین فرصتهای طلایی

آمریکایی که من شناختم

دیده ها و شنیده های من از سرزمین فرصتهای طلایی

اینترنت

امروز داشتم سرعت اینترنت شرکتو چک میکردم، 75 مگا بیت در ثانیه


نظرات 27 + ارسال نظر
ReihoonakHP پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:55 ق.ظ

تو فرانسه هم خبر موثق دارم که 100 مگابیت اومده
ولی نه آمریکا و نه فرانسه هیچکدم از لحاظ سرعت به پای 256 کیلوبایت ما نمیرسن،فکر کن!!تازه بگذار این بحث اینترنت ملی و اینترنت پاک و حلال و نجس هم پیاده بشه اون وقت سرعتمون میشه در حد سرعت نور

ص.ش یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:59 ق.ظ http://radefekr.blogfa.com

سلام. سال نو را به شما تبریک می گویم! کمتر می بینمی شمارا اینجا دیگر. پست هایتان کمتر شده خیلی کم!
حسودیمان شد!! سرهت اینترنت ما ۵۱۲ ک.بایته

از نجف آباد تا آمریکای جهانخوار دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ب.ظ http://aznajafabad.blogsky.com/

آقا نکن ... بخدا خوبیت نداره ... دل ما و دیگرون رو «آب» میکنی خوب نیستا ... بهرحال ما گفتیم؟ کی میدونه شاید یه روز هم سرعت اینترنت کشورمون بشه صدتا ... البته به احتمال زیاد اون زمان سرعت در همه ی دنیا 1000 مگابیته راستی گفتم سال نو مبارک؟

موفق و پیروز باشید ... درود و دو صد بدرود
ارادتمند حمید

ستاره چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:22 ق.ظ http://www.kelopatra1360.blogfa.com

با تبریک سال نو .چقدررر شبیه سرعت اینترنت ما تو ایرانه !!!

پونه پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ب.ظ

هرچقدر هم که باشه آقای دکتر به ما که نمیرسه!

مریم دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ق.ظ http://eshghe1386.blogfa.com

سلام
دلم خون شد

سعیده سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:58 ق.ظ

سلام آقا امیر.
از سالها قبل با وبلاگتون آشنا شدم.
و همیشه منتظر خواندن واجرا و داستانی تازه بودم.
مدتی بخاطر مشغله کاری زیاد نتونستم مطالبتون را دنبال کنم.
شما و همسرتون برام خیلی ستودنی و قابل احترام بودین و هستین.یادمه که سالها قبال که مطالبتون را دنبال میکردم مجرد بودم و همیشه سبک آشناییتون با نرگس خانوم وقوانین بینتون براو قداست خاصی داشت.یادمه 1 روز کل داستان آشنایتونو برای همسرم تعریف کردم.وقتی شنید گفت ....!!!
حالا که به اینجا رسیدید انگار به کل باورهام زیر سوال رفتن!!
زندگی شما برام زتدگی ایده ال بود.حس میکنم شما سعی کردین خودتون را ایده ال نشون بدین.و اونقدر ها هم که در تصورم بود ایده ال نیستین!! پوزش که راحت حرف زدم.بای

مهاجر سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:52 ق.ظ http://www.1mohajer.blogsky.com

دقیقا مثل ایرانه فرقی نداره

ترنه چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:34 ق.ظ http://torneh60.blogfa.com/

سال نو شما هم مبارک
تازه تا الان به سرعت 1M خودم افتخار می کردم
جای مارو هم خالی کن لطفا

ترانه سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:39 ق.ظ http://www.henasa.blogfa.com

سلام آقای دکتر خوب هستید؟ کل وبلاگ قبلیتون رو خوندم شما که افتخار نمیدید به وب ما سر بزنید والا اگه یه روز از بیماری قلبی بمیرم 99درصدش بخاطر سرعت بالای نتتتتتتتتتتتتتتمه!راستی با اندکی تاخیر سال نو مبارک

sahar دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ق.ظ

سلام آقا امیر. خوب هستید. با تأخیر یک ماهه، سال نوتون مبارک. ایشالله سال جدید سالی پر از خبرهای خوب واستون باشه. سرعت اینترنت ما که خیلی افتضاحه بعضی وقتها ترجیح میدم اصلا سراغ اینترنت نرم چون واقعا اعصاب آدمو خرد میکنه به خصوص مواقع خاص که اتفاق خاصی تو کشور در جریانه.

یک عدد... دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ق.ظ http://sibetorsh.blogsky.com

اولش فکر کردم شاید کیلو رو به اشتباه مگا نوشتین . ای جان !!!

پونه پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:51 ب.ظ

سلام آقای دکتر...حالتون خوبه؟
چرا آپ نمیکنین؟

شبی جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:23 ق.ظ

1 ماه چیزی نذاشتین.اتفاقی افتاده؟

نسیم چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:08 ق.ظ

دلمون تنگ شده... پس کجا هستین؟؟

عسل پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ب.ظ

سلام
چرا آپ نمی کنی؟

ص.ش چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ق.ظ

کلا گویا نیستید !

سعید دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:47 ق.ظ

الو؟
الو امیر؟
الو صداتو نمیشنوم!
کجایی پسر؟
دلمون برات یه ذره شده...

نینا سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ب.ظ http://taleghani.persianblog.ir/

نت قطع شد که نمیمویسی

آنی چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:02 ق.ظ http://mylife89.blogsky.com/

سلام :)
من آپم البته خیلی طولانیه ها..
بهم سر بزن

sara javazi چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:23 ق.ظ

waiter چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ق.ظ

ey baba pas kojaain doktor?

پروانه سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:50 ق.ظ

چرا نمی نویسی؟چرا خبری نیست.نگرانم

صوفی چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 ب.ظ

امیر خان با شخض جدیدی آشنا شدید؟ امیدوارم که انتخاب خوبی باشه و براتون بهترین ها را آرزو میکنم ولیاقت بهترینها را هم دارید. درپناه خدا

بهنوش چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ق.ظ

سلام آقا امیر.
از سالها قبل با وبلاگتون آشنا شدم.
و همیشه منتظر خواندن واجرا و داستانی تازه بودم.
مدتی بخاطر مشغله کاری زیاد نتونستم مطالبتون را دنبال کنم.
شما و همسرتون برام خیلی ستودنی و قابل احترام بودین و هستین.یادمه که سالها قبال که مطالبتون را دنبال میکردم مجرد بودم و همیشه سبک آشناییتون با نرگس خانوم وقوانین بینتون براو قداست خاصی داشت.یادمه 1 روز کل داستان آشنایتونو برای همسرم تعریف کردم.وقتی شنید گفت ....!!!
حالا که به اینجا رسیدید انگار به کل باورهام زیر سوال رفتن!!
زندگی شما برام زتدگی ایده ال بود.حس میکنم شما سعی کردین خودتون را ایده ال نشون بدین.و اونقدر ها هم که در تصورم بود ایده ال نیستین!! پوزش که راحت حرف زدم.بای
*************************************

اینا رو سعیده نوشته بود، من سعیده نیستم... اما حرفام عین سعیده ست، دیروز یهو یاد امیر و نرگسی افتادم که 7-8 سال پیش وبلاگشونو میخوندم، منم سالها بعد که ازدواج کردم برای همسرم از شما دو تا گفتم، از شما چه پنهون برای ازدواجم دنبال کسی با بعضی از مشخصات امیر بودم... اما دیروز، سرچ کردمتون... یهو اون پستی اومد که نوشته بودی عروس جدید خانواده کاشانی... اینکه مامانت دیگه میگه زن نگیر و اینا!!! یه سطل آب یخ روم ریختن!! خشک شدم... گشتم از سال 89 به خوندن... وا رفتم!!! یاد روزی افتادم که همون 6-7 سال قبل همه ش از خودم میپرسیدم نرگس چی داشت که امیر عاشقش شد؟ یه خانواده پراکنده، یه مدرک دانشگاه آزاد... شاید زیبا بوده... خیلی غرغر میکرده خب، همه ش ناراضی بود، از دوری، توی یه سالی که پیش مامانت اینا بود... یهو یاد یه چیزی افتادم... یاد حرفای نرگس از اون یه سال، با چه دقتی مینوشت... شاید بعدها هیچ ماجرایی رو اینقدر با دقت شرح نداد... امیر یه چیزی... نکنه همون یه سال نرگسو تا این اندازه آزار داده بود که دیگه نتونست کسی رو که انقدر آزارش داد عشقش، عاشقش باشه.. .شاید همون سال از عشق زده شد... به این نتیجه تو رسید که الان رسیدی... که میگی دیگه نمیذارم یکی که دوستش دارم اختیار همه احساسات و عقلمو بگیره! چی میگی امیر؟ منتظر جوابتم.

salar شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:13 ق.ظ http://www.salarhost.ir

سلام
ما تصمیم گرفتیم انجمن وبلاگی عشق و دوست داشتن رو راه بندازیم
راهه خوبی برای گفت و گوی رو در روی دختران و پسران عاشق هست
و در ضمن راه مناسبی برای درد ودل
اگه موافقی برای همکاری بگو تا حساب کاربری برات باز کنیم
در ضمن تبادل لینک هم راهکار خوبی برای شروع فعالیت مشترک هست پس اگه موافق تبادل لینکی ما رو با عنوان "سایت دوستت دارم" بلینک و بهمون خبر بده بلینکیمیت.......

امین شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ب.ظ http://vanity.mihanblog.com/

خوشا به حال شما
ما که فقط تعریف میشنویم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد