آمریکایی که من شناختم

دیده ها و شنیده های من از سرزمین فرصتهای طلایی

آمریکایی که من شناختم

دیده ها و شنیده های من از سرزمین فرصتهای طلایی

نوروزتان مبارک

نظرات 8 + ارسال نظر
خاطره دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:03 ق.ظ

آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری آغاز روزهایی باشد که آرزو داری
˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙سال نو مبارک ˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

الهام دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 ق.ظ http://elham7709.blogsky.com

نوروز مبارک.

عسل دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ق.ظ

سلام امیرجان
منم سال نورو تبریک میگم. شاد باشی

سارا دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ق.ظ

شکفتن بهار آرزوها ؟؟!!!!

نوروز مبارک

sara javazi چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:57 ق.ظ

حافظ گشوده ام ، چه زیباست فال تو
حتما قشنگ می شود امسال حال تو
با آن زبان فاخر و ایرانی اصیل
فرخنده باد روز و شب و ماه و سال تو
سال نو مبارک امیر خان

پونه شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام آقا امیر
سال نو مبارک
امیدوارم سال جدید ، سالی بسیار خوب همراه با احساس و تجربه های جدید در پیشروی شما باشد.

احمد-ا چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ق.ظ http://ashianeheeshgh.blogsky.com/

سلام امیر خان
نوروز شما هم پیروز

ناشناس دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ق.ظ

آقا ادامه بده از گذشته بگو . اوایلش خیلی رویایی بود ولی بعدش تو زرد از آب در اومد . ولی ایراد نداره بازم بنویس .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد