آمریکایی که من شناختم

دیده ها و شنیده های من از سرزمین فرصتهای طلایی

آمریکایی که من شناختم

دیده ها و شنیده های من از سرزمین فرصتهای طلایی

حلقه نامزدی

بزودی

(این یعنی اینکه این پروژه دارای مراحل نهاییشو طی میکنه، ولی هنوز کلنگ نخورده)

نمیدونم چی میشه ایندفعه؟ همه چیز خوب بنظر میاد ولی واقعیت اینه که دفعه پیش هم همه چیز خوب بنظر میومد. با مادرم که صحبت میکردم بعد از کلی آرزوهای خوب بهم گفت:من زیاد به استعداد تو در زمینه انتخاب همسر اطمینان ندارم

منم گفتم: مادر جان، راستش من خودم هم به خودم در این زمینه زیاد اطمینان ندارم


خونه آخرش اینه که یا باید تا آخر عمر مجرد بمونم، یا اینکه یه بار دیگه تلاش کنم با علم به اینکه ممکنه موفق نشم. یکی میگفت ازدواج کردن این روزها یا دل شیر میخواد یا مغز خر، بعدشم به کنایه بهم گفت: بنظر نمیاد دل شیر داشته باشی

منم گفتم: ولی با این وجود میخوام این کار رو بکنم.

احساس میکنم عاشقم، مثل خیلی عاشقهای دیگه، ولی نه با اون حرارت سوزاننده. احساس نمیکنم عاشقترین مرد زمینم، چرا اینطوره نمیدونم، ولی بهرحال توکل به خدا

بقول یکی که میگفت: عشق هم میتواند اتفاق ساده ای باشد مثل همه اتفاقات دیگه.



نظرات 35 + ارسال نظر
عسل دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ق.ظ http://sweetworld.blogsky.com

اوه یعنی میشه! تو رو خدا زود زود بنویس ببینیم چی میشه!

الهه دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:09 ق.ظ

از خدا میخوام اگر هم قراره یه اتفاق ساده باشه خیلی زود تبدیل بشه به بهترین اتفاق زندگیتون.براتون یک دنیا خوشبختی آرزو میکنم دوست خوبم!

ReihoonakHP دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ق.ظ

آرزو خوشبختی پایدار براتون دارم داداش عزیزم

نهال دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:09 ب.ظ

مبارک بااااااااااااشه امیر خان. شما لایق بهترین ها هستین. قلب پر احساس شما جایگاه بلندترین و والاترین عشق هاست. خدا می دونه چقدر براتون خوشحال شدم.
با ارزوی بهترین ها...خوشبخت باشین.

پونه سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:06 ق.ظ

بعد از مدتها که اومدین با خبر خوبی اومدین....
آرزوی خوشبختی میکنم براتون ، نه از این آرزوهای خوشبختی که همه میکنن....آرزویی میکنم که طعم عشق رو با تک تک سلول های وجودتون بچشید و نوش جان کنید...در ضمن هم تجربه هم علم هم این دنیا ثابت کردن که ازدواج دوم خیلی خیلی موفق و زیباتره !

خواننده ی خاموش سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:43 ب.ظ


خبر متفاوت و خوبی بود.
امیدوارم در این مورد که یکی از حساس ترین تصمیمات زندگیتون هست، موفق عمل کنین.
زندگی در جریانه ، باید زندگی رو ساخت نه با زندگی ساخت.آرزو میکنم آنقدر در خوشبختی غرق شوی که راه نجاتی نداشته باشی

مهسا چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:47 ق.ظ

واو عالیـــــــــــــــــــــــــــــه
خیلی خوشحال شدم تبریک
اولش فکر کردم وبلاگ دیگه ایه و دارم اشتباه می کنم
امیدوارم خوشبخت بشی
عروس خانم رو معرفی نمی کنی ؟

مهدی د. چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:15 ق.ظ

امیر خان، در این زمانه پر از حرفها و خبرهای نا امید کننده، خبر نامزدیت شیرینی خاصی داشت. مبارکا باشه امیر جان. همیشه خوش خبر باشی ایشالا. حسابی هم خوشبخت باشی ایشالا.

امید چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:32 ب.ظ

مبارک باشه امیر جان
برای من که سالهاست زندگی شما را دنبال میکنم خبر خوشحال کننده ای بود.
امید وارم هم زندگی شما هم نرکس خانوم پر باشه از این اتفاق های خوب

گیتا چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:55 ب.ظ

چه جالب یعنی ممکنه دوباره عاشق شده باشید

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:33 ب.ظ

Salam. Tabrik Migam behetoon. Omidvaram ke tasmime dorosti gerefte bashid. Ama shayad madaretoon va khodetoon Bishtar az Inke be ENTEKHABE shoma dar zamineye hamsar etminan nadashte bashid bayad be shoma dar zamineye NEGAHDARI e hamsar etminan nadashte Bashid. Chera enghadr shoma mardaaye irani va khanevadehatoon hamishe iraado roe dokhtare mardom mizarid? Chera hich vaght fekr nemikonid ke in shayad irad az shoma bashe? Aya Shoma va madaretoon Yek bar pishe khodetoon fekr kardid ke in agar be gooneye digari dar zendegie zanashooyytoon ifaaye naghsh mikardid shayad hich vaght zendegitoon be jodayy nemikeshid? ? !!! Vaghti ke mine Isis ke dafye pish ham avalesh hame chiz Khub be nazar miresid , Yekkam monsef bashido begin ke hame chiz Faghat Khub be nazar nemiresid balke hame chiz dar vaghe Khub bood ta Inke khodetoon Ba kootahyyayy ke too raabetatoon kardid baaes shod ke hame chiz kharab Beshe. Madaretoon shayad be jaye Inke eyb roo hamsare saabeghetoon ( kasi ke salhaaye javoonishotoo zendegie shoma gozasht ) begzaare, vojdanesho ghaazi Kobe va az Shoma bege ke say Konid ke eshtebahati ke too zendegie ghabli kardido beshnasid va dige tekraresh nakonid , ke dar gheyre in soorat diri nemipaayad ke madaretoon roo namzade ayandatoon ham irad khahad gozasht , Chera ke natooneste pesaresh ro Khoshbakht kone. Kash ke Maa adama yekami Ba ensaaftar boodim. Be har Hal be onvane yeki az khanandehaye ghadimie weblogetoon va be onvane kasi ke khodesh ezdevaje dovom dashte doost dashtam ke nazaramo doostane behetoon begam. Az samime ghalb arezooye khoshbakhti o aramesh mikonam baratoon.

سلام،

ممنون از پیامتون،

فرمودید: hame chiz dar vaghe Khub bood ta Inke khodetoon Ba kootahyyayy ke too raabetatoon kardid baaes shod ke hame chiz kharab Beshe

ممکنه در این مورد کمی بیشتر توضیح بفرمایید؟

موفق باشید

saba چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ب.ظ http://watoowatoo.wordpress.com/

خیلی خوشحال شدم. وبلاگ قبلیتون را از وقتی ایران بودم میخوندم خیلی خوشحال شدم براتون . اون زمان میخواستم منم داستان عاشقیم را بنویسم اما اون داستان هم دوام نیاوارد امیدوارم این بار همه چیز با یک آرامش عاشقانه براتون پیش بره

خاله ریزه جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:28 ق.ظ

مبارک باشهههههه

ELAHE NAZ جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:57 ب.ظ

سلام.براتون ارزوی موفقیت میکنم.البته فکر میکنم ازدواجی که از روی شناخت منطقی باشه خیلی بهتر از ازدواج عشقیه.نمیدونم شما هم با من موافقید یا نه؟؟

[ بدون نام ] جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:35 ب.ظ

GHDobare Salam. Man too zendegie Shoma naboodam ke daghighan bedoonam Che kootahyyayy az Shoma too rabeteye zanashooyytoon sar  zade ama motmaennam ke Yek kamkaarihayy too rabete dashtid Vagar Na hamsaretoon tasmim nemigeteft ke zendegisho tark kone.man destane Shomaro moratab too webloge ghablitoon donbal mikardam va tebghe neveshtehaye akharine khodetoon bardashtam ineke in hamsaretoon boode ke ghasd be khaatemeye ezdevajetoon dade Na shoma, va in bayangare ineke ishoon khoshhal naboode too oon rabete va shomaro too rabetatoon yek hamsare ideal nayaafte vagar Na tasmim be jodayy nemigeteft. .... Man in harfa ro tebghe tajtobeyy ke Khodam too talagham dashtam daram behetoon mizanam. Man too oon zendegie ghablim mesle shoma boodam o in hamsare saabegham bood ke tasmim be jodayy az man gereft . Va dalile oon jodayy ham in bood ke man be tore kheyli naakhaste dar eyne Inke fekr mikardam daram naghshe  hamaare donya ro baraye shoharam bazi mikonam, dar vaghe be kheyli az nyazhaye roohye hamsaram pasokh nemigoftam. Va  zamani motevajeye in kamkarim shodam ke hamsaram gofte bood mikhad ke az man joda she. Man motmaenam ke too har rabeteye har do taraf naghs daran ama hamishe ooni tasmim bejodayy migiri ke tarafesh kam tavajohiye bishtari too rabetashoon Neshoon dade.Ama farghe man Ba shoma ine ke man be jaye Inke hame chiz ro taghsire hamsaram bendazam va begam ke az ebteda entekhabe ghalati karde boodam,say kardam ke kootahyyayy kardam( oonam be tore nakhaste )pey bebarm va too ezdevaje dovomam tekrareshoon nakonam . Va alanam khoshhalam  az in rabeteye felim Ba hamsaram. Omidvaram ke Ba harfam tohini nakarde basham. Mamnoon az vaghtetoon ke in peyghamo khundido baratoon shadi arezoo daram

سلام
قبل از هر چیز باید بگم که حرفهاتون رو قبول دارم و من هم معتقدم که تقصیر رو گردن دیگران انداختن هیچ وقت مشکل رو حل نمیکنه، مسلما من هم کوتاهیهایی داشتم و اگر در روشم تغییری ندم همون نتیجه دوباره تکرار خواهد شد. داستان شما و من با توجه به شباهتهای بسیار، یک تفاوت عمده هم داره. اون تفاوت اینه که شما خیلی خوب تونستید مشکل رو ریشه یابی کنید، و بعد هم مشکل رو ریشه کن کردید. کاری که از دست هر کسی بر نمیاد. اما من هنوز نتونستم حتی بفهمم که ریشه مشکل چی بوده، من هنوز دقیقا نمیدونم چطور میشد جلوی این قضیه رو گرفت. جایی جمله زیر رو خوندم:
If you want something in your life you’ve never had, you’ll have to do something, you’ve never done.
مشکل این جاست که وقتی تصمیم به جدایی گرفتیم و در واقع همه چیز تموم شده بود، یه روز از نرگس پرسیدم: "من چه کاری کردم که نباید میکردم و یا چه کاری نکردم که باید میکردم تا امروز در این نقطه قرار نگیریم"، و نرگس در جوابم گفت: "هر کاری میکردی ما بالاخره یه روز به این نقطه میرسیدیم". باور این حرف برام سخته، بارها خواستم دوباره با نرگس تماس بگیرم و دوباره همون سئوال رو بپرسم، ولی چون میدونستم همون جواب رو خواهم گرفت این کار رو نکردم.
ممنون از پیامتون و ممنون که وقت گذاشتید
شاد و سربلند باشید
-امیر

انیتا شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:04 ق.ظ

خبر بسیار خوبی بود. براتون ارزوتون بهترینها رو دارم.
Just don't let doubts bitter the sweetness of these moments, love is worth making, even if it's a mistake and just because you failed once doesn't mean you will again, you deserve the best man! I'm so happy for you
شاد باشید.

سعیده یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:03 ب.ظ

امیر خان!!! یعنی باید بهتون تبریک گفت؟؟بیشتر از حس تبریک گفتن ذلم گرفت؟
چقدر زندگی عجیبه!! یروزی از روزمره گی های عاشقانه هاتون می خوندیم در گوشه کنار دلمون پنهانی حسرت این عشق اساطیری رو می خوردیم حالا!!! یه سوال؟؟ شما هم مثل ما وقتی به گذشته این زندگی نگاه می کنین مبهوتین؟؟
میشه ببگین علت اصلی تموم شدن رابطتتون با نرگس خانون چی بود ؟هرچقدر سعی کردم نتونستم متوجه بشم!!و اینکه ایشون الان در چه حالن؟؟
مراقب خودتون و تصمیم گیریهاتون باشین

نیکی چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:11 ق.ظ

من که غمگین شدم. چون نرگس رو خیلی دوست داشتم.حیف شد.

فاطمه پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:18 ق.ظ

تبریک می گم

آمیتیس یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ب.ظ

سلام
تبریک میگم امیدوارم خوشبختی رو در لحظه لحظه زندگیتون حس کنید

فقط یه سوال ،یه آدم چند دفعه میتونه عشق رو تجربه کنه؟(امید وارم سوتفاهم نشه من اصلا قصد نفی این مسئله رو ندارم فقط برام جای سوال داره )
موفق باشید

مریم دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ق.ظ

امیر خان امیدوارم که بهترین انتخاب زندگیتون باشه و روزهای بسیار خوبی رو کنارشون داشته باشد.

ص.ش جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:53 ق.ظ http://radefekr.blogfa.com

سلام
خیلی خوشحالم. ازین بابت.
ببخشید اقای امیر کاشانی خولستم 1 وبسایت بهتون معرفی کنم که فکر می کنم خیلی از راهنماییاش می تونید استفاده کنید.
بازم خوشحالم که اینجا پر از امید شده. من خیلی وقت بود می خوندم اینجا رو و بابت ماجراهای قبلتر دلگیر شدم . اما زندگی زورش خیلی بیشتره.
امید وارم هرچی که خیره براتون بشه.
خدا پشت و پناه شما
اینم ادرش سایت: www.doctorshiri.com

ممنون از وبسایتی که معرفی کردید، حتما از مطالبش استفاده میکنم

سیده(فرزانه سابق) یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:58 ق.ظ http://www.seyyede72.blogfa.com

به به.تبریک عرض میکنم امیر خان.از فرد پویا و پرخروشی مثل شما غیر از اینم انتظار نمیرفت.امیدوارم از گذشته فقط خوبیاشو ب خاطر بسپارید و بدیهاشو بریزید دور.بایقین گام بردارید تا در اینده مجبور نشید دوباره ب گام های برداشته پشت سرتون نگاه کنید.

و من یتوکل علی الله فهو حسبه...

مستانه چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ق.ظ

چرا این قدر دیر تو وبلاگ مطلب می نویسید او ن وقتها با وجود درس ، تدریس ، سر کار و تاهل و هزار برنامه دیگه لااقل ماهی یه بار مطلب داشتین دیگه من دارم کم کم میرم . راستی امیدوارم موفق باشی و همسرجدیدت هم اهل نوشتم باشه اینو باهاش طی کن

پونه دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:19 ق.ظ

آقا امیر وبسایتی که خواننده ی اینجا((ص.ش)) معرفی کردند ..حرف نداره..من مدت دو سالی میشه که آقای دکتر شیری رو میشناسم..از آون دسته انسانهایی هستند که میتونند زندگی رو متحول کنند..سوالی هم اگر داشته باشید حتما جواب میدن...
منتظر خبرهای خوش هستیم.

امیر سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ق.ظ http://dal-haste91.blogfa.com

وب زیبایی داشتی من چند برگشو خوندم
امیدورام به عشقت برسی

ص.ش دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:22 ب.ظ

به پونه:
بله واقعا ایشون خیلی موثر هستند.
من شاگردشون هستم و تنها کسی که می تونم بهش اعتماد کنم درین حوزه. چون بسیار منطقی و عقلانی و مهارتی اند

سپیده جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:55 ق.ظ http://pariemehrabun.persianblog.ir/

مبارکه امیرجون

نرگس دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ب.ظ

وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی چه خبر خوبی از این بهتر نمیشد
مبارکههههههههههههههههههههههههههههههه
اخ جون عروسی امیر خان
دس دس دسسسسسسسس

Sophie دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:12 ب.ظ

Good luck Amir khan, wish all the best in your life!

سارا سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:11 ق.ظ http://rioazul.persianblog.ir

سلام امیر آقا. اگه بگم چطوری شمارو پیدا کردم خنده تون می گیره. دنبال یه دستور شیرینی بودم که توی لینک های یه وبلاگی شمارو دیدم. البته اون یکی وبلاگ رو.از اون جایی که مدتی بود می خواستم یه سری به یه وبلاگ تصادفی عاشقانه بزنم(مثلا از این مدلایی که اسمهای عجیب می ذارن روی خودشون مثل مامان فلانی و بهمانی یا من و شوشو و چه می دونم از این عاشقانه های بعضا زرد) و تلاش کنم بخونم و بفهممش، اسم شما و نرگس خانم رو که دیدم شانسی باز کردم. حقیقتش رو که بخوام بگم ابتدای امر هم به نظرم همین مدلی اومد. یه عاشقانه سطحی و روزمره اما انگار یه جور پروبال گرفتن و شکل یافتن که حتما درطول زندگی ده ساله شما اتفاق افتاده رو هم درعین حال می شد توی نوشته هاتون دید. این شد که همه آرشیوتون رو خوندم. فقط حیف که همون اول چشمم به جمله بدی افتاد. این که نوشته بودیداگه نرگس برگرده هم...فهمیدم که هرچقدرهم که عاشقانه باشه انگار پایانش حداقل تا جایی که من خوندم خوب نبوده. خوندم و خوندم و خوندم تا الان. تا امروزی که دوباره برخاستن تون رو دارم می بینم. امیر، تجربه من از زندگی شاید تاحدودی شباهت هایی به زندگی نرگس داشته و اتفاقا فردی که باهاش ازدواج کرده ام هم خصوصیاتی کم و بیش نزدیک به شما داره. با این تفاوت که شاید شما در زمره اولین ها بودید برای ایشون اما من همسرم رو با سختی بسیار پیدا کردم. بعد از شکست های دردناک و غم انگیز... که اون رو جواهر قیمتی کرده برام.... بگذریم
فکر می کنم این بار اگر بخواید ازدواج کنید خیلی چیزها برای همسرتون سخت باشه. درواقع به نظر من که شاید صحیح هم نباشه، امروز شما سخت تر شدید و محافظه کارتر و حتی کمی بدبین. و این کارِ همراه آینده رو انگاری که سخت تر می کنه. امیدوارم تعلق عمیق و بالغانه ای شکل بگیره یا شکل گرفته باشه که بتونه به هردوتون در عبور از این مرحله حساس کمک کنه. تعلقی که هم به شما اجازه رها کردن خودتون و احساسات تون رو بده و هم آرامشی برای اعتماد کردن و فرصتی برای وابسته شدن.امیدوارم ایشون هم صبر و عشقی که باید رو به خرج بدن برای ساختن زندگی آرام و عاشقانه و دلچسب.براتون آرزوهای خوب دارم و فکر می کنم این لیاقت رو در شما می شه دید که به آرامش برسید.امیدوارم آغوشی که تمام قد متعلق به خودتون باشه و در برتون بگیره به زودی و به درستی مهیا بشه و لذت ارامش رو در نوشته هاتون حس کنیم

سیده(فرزانه سابق) جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:46 ب.ظ http://seyyede72.blogfa.com

ما منتظریماااااااااااااااااااااااااا

دختر مجرد یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:33 ب.ظ

سلام
سالهاست وبلاگتون رو می خونم

یادش بخیر اون زمان ته قلبم می گفتم چه عشقی منم اینجوریشو می خوام...
اما اصلا فکرشم نمی کردم اینطور شه
زندگی همینه دیگه
تلخ شیرین بالا پایین عجیب ...

امیدوارم روزهای خوبی در آینده داشته باشی
کاش می نوشتی نرگس کجاست و چه کار می کنه

امیدوارم او هم راهشو پیدا کنه و
هر دو تو زندگی جدیدتون خوش باشید
شاد باشید

mohammad taghi shokr دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:45 ب.ظ

منصوره پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:21 ق.ظ

سلام من برای اولین بار وبلاگتون را خواندم جدا در رابطه با نرگس ناراحت شدم. نمی دونم چرا تو این زمانه زندگی های خوب اخرش اینطوری میشه ، امیدوارم با همسر جدیدتون خوشبخت باشید امیدوارم ندگس هم خوشبخت شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد