آمریکایی که من شناختم

دیده ها و شنیده های من از سرزمین فرصتهای طلایی

آمریکایی که من شناختم

دیده ها و شنیده های من از سرزمین فرصتهای طلایی

Diamond

سلام،

پروژه با موفقیت کلنگ خورد و با تلاش شبانه روزی هیات دست اندر کار یک عدد "بعله" مرغوب تولید شد، البته انتخاب حلقه و الماس هم خودش یه تز فوق لیسانس بود، کلی در مورد الماس اطلاعات کسب کردم. وزن، رنگ، روشنایی، نوع برش، عمق، ضخامت لبه و فلورسنت از جمله مواردی هستند که باید موقع خریدن الماس در نظر گرفت. ماشاله با بهره گیری از اینترنت، هزاران وبسایت سرویسهای ویژه جهت تسهیل خریدن الماس، مثل ارایه تصویر سه بعدی با قابلیت بزرگنمایی، را فراهم میکنند. بعنوان نمونه لینک زیر رو ببینید: 


http://www.b2cjewels.com/zoom.aspx?sitemid=8347&shape=Princess&buildid=1&shapeImage=1


به هر حال خوشحالم در موقعیتی قرار دارم و احساسی رو دارم تجربه میکنم که دو سال پیش بنظر ناممکن میومد. یکی از خوبیهای این رابطه جدید اینکه به مقدار معتنابهی دعوا میشه، و تو این دعواها، خیلی از ایرادهای خودم که روحمم ازشون خبر نداشت رو شناختم، انصافا درک کردن خانمها گاهی از کار تحقیقاتی سخت تره، ولی خوب سختیش یه جورایی شیرین هم هست. نکته جالب اینکه درک کردن ما آقایون هم برای خانمها همونقدر سخته، حالا اونها به رومون نمیارن نباید دور برداریم. 

رفته بودیم پیش یه خانمی که میگفت: "مرد و زن سیم پیچیشون با هم فرق داره"، ما هم هر وقت یه اشتباهی میکنیم به هم میگیم مشکل از سیم پیچیه!


شاد و سربلند باشید


-امیر